آخرین مطالب

23 ماه رمضان روز جهانی قدس /روز قدس ، طنین ابطال پیمان آبراهام اجتماعی

23 ماه رمضان روز جهانی قدس /روز قدس ، طنین ابطال پیمان آبراهام

  بزرگنمایی:
رمضان شریف با اعلام ۲۳ ماه مبارک رمضان ( ۲۵ فروردین ) به عنوان روز جهانی قدس تاکید کرد: امت اسلامی در این روز ضمن حمایت از آرمان قدس شریف و مقاومت فلسطین قهرمان ، ابطال پیمان ننگین آبراهام را در سراسر جهان فریاد خواهد زد.

رمضان شریف با اعلام 23 ماه مبارک رمضان ( 25 فروردین ) به عنوان روز جهانی قدس تاکید کرد: امت اسلامی در این روز ضمن حمایت از آرمان قدس شریف و مقاومت فلسطین قهرمان ، ابطال پیمان ننگین آبراهام را در سراسر جهان فریاد خواهد زد.
به گزارش دیار مفرغ، رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در کرمان و کنار مزار سردار دل ها "شهید قدس " سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت اسلامی ، در جمع خبرنگاران با اشاره دستاوردها و پیامدهای ابتکار معجزگون حضرت امام خمینی (ره )
 
در نامگذاری جمله آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس و ایجاد فرصت برای اعلام حمایت ملت های مسلمان و بلکه جامعه بشریت از مردم مظلوم فلسطین و بیزاری از رژیم اشغالگر صهیونیستی و حامیان آن ، مقام معظم رهبری را پرچمدار بزرگ این آرمان مقدس دانست و گفت: خدای بزرگ را شاکریم که آرمان مقدس امام  پس از ارتحال ایشان  با پرچمداری و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی ) روز به روز بالنده تر و قدرتمند تر به پیش می رود و توانایی های امت اسلامی برای تحقق آن هر روز پدیدار تر می شود.

وی سردار حاج قاسم سلیمانی را نماد بارز و برجسته این مسیر دانست و با اشاره به نقش شهید سلیمانی در قدرتمند نمودن ظرفیت های امت اسلامی برای تحقق آرمان آزادی قدس شریف و رهائی مردم فلسطین از یوغ رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی و خنثی سازی فتنه بزرگ داعش و تروریسم تکفیری گفت: حاج قاسم همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند  چهره‌ی بین‌المللی مقاومت است و در مسیر آزادی قبله نخست مسلمین و دفاع از مظلومان آغازگری راه و مکتبی شد که حتی پس از شهادت و ترور ناجوانمردانه ایشان مسیرش همچنان در جبهه مقاومت ادامه دارد و بحق او را شهید قدس نامیده اند.

شریف با اشاره به اهمیت فوق‌العاده مراسم و راهپیمایی روز جهانی قدس و لزوم بسیج همه جانبه ظرفیت ها و توانایی های جوامع و ملل اسلامی برای برگزاری شکوهمند و قدرتمندان اظهار کرد : با توجه به وضعیت تقویمی ماه مبارک رمضان و احتمال تلاقی اعلام عید سعید فطر و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، طی مشورت با مقامات و نهادهای متولی این حوزه در داخل و خارج از کشور مقرر گردید جمعه 23 ماه رمضان ( 25 فروردین ماه 1402 ) به عنوان روز جهانی قدس اعلام شود تا امت اسلامی در سراسر جهان به صورت یکپارچه و پرشور و در صفوف  فشرده در راهپیمایی جهانی روز قدس شرکت کنند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد انتفاضه و قدس به منظور برنامه ریزی و هماهنگی و هم افزایی نهادها و ظرفیتهای فعال در حوزه قدس و فلسطین خاطرنشان کرد : اشغال فلسطین یک توطئه بین‌المللی برای تسلط بر جهان اسلام و غارت منابع و ثروت های مسلمین به ویژه در منطقه غرب آسیا بود و از 75 سال گذشته تاکنون هر روز ابعاد و زوایای جدیدی  از آن برای افکار عمومی جهانیان پدیدار تر می شود.

 شریف در ادامه با تاکید بر اینکه رژیم جعلی و موقتی صهیونیستی شکننده تر از همیشه در مسیر زوال و نابودی قرار گرفته است، گفت : سرعت تحولات در سرزمین های اشغالی نشان دهنده این واقعیت است که فلسطین روزهای سرنوشت‌سازی را سپری می‌کند و آنچه در وقایع ماه‌های اخیر به ویژه در کرانه باختری می گذرد ضمن  نشان دادن توسعه تهدید علیه رژیم کودکش و تروریستی صهیونیستی، حکایت از ورود نسل جدید فلسطین به میدان انتفاضه و مبارزه ضد اشغالگران دارد.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس ، از فلسطین بعنوان عامل وحدت و ستون خیمه جهان اسلام نام برد و خاطرنشان کرد: نسل جدید فلسطین دریافته است باید سلاح های خود را تنها به سوی دشمن صهیونیستی هدف گیری کند ؛ این نسل به خوبی درک کرده است آزادی فلسطین با اتکا به ظرفیت‌های بالای ذاتی میسر و قابل تحقق است.

وی مسئله فلسطین را اولویت اصلی و بی چون و چرای امت اسلامی دانست و با اشاره به حوادث و رخدادهای اخیر و مواجه شدن رژیم صهیونیستی با وقایعی معنادار و حیرت انگیز گفت : بیش از سه ماه است رژیم غاصب در کف خیابان ها با پدیده اعتراضات به اصلاحات در سیستم قضایی و مخالفت آنان با تلاش نیتانیاهو در این موضوع رو برو است که پدیده اعتصابات بی سابقه در بخش های مختلف را نیز می‌توان به آن افزود.

شریف با بیان اینکه رژیم اشغالگر و  جعلی بیش از هر زمان دیگری در سراشیبی سقوط قرار گرفته است، خاطرنشان کرد : این که حامیان رژیم صهیونیستی به ویژه مقامات امریکایی از احتمال روی دادن جنگ داخلی در اسرائیل سخن می گویند آنجا معنادارتر می‌شود که آنها درصدد بودند با اجرای طرح به اصطلاح صلح آبراهام و برقراری ارتباط بین رژیم و کشورهای مسلمان، ارتقا و استحکام امنیت  صهیونیست‌ها را تضمین کنند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس افزود: امروز حتیمقامات صهیونیستی کابینه نتانیاهو را برای امنیت اسرائیل خطرناک توصیف کرده‌اند،  به گونه‌ای که عدم اجماع و چندپارگی حامیان و متحدان نخست وزیر رژیم ، او را وادار کرده است به ناچار توقف و تعلیق طرح اصلاحات سیستم قضایی را متوقف سازد.

وی گذشتن معترضان از موانع امنیتی و ورود به ساختمان کنسنت  و برخورد نیروهای امنیتی رژیم کودکش با آنان را حاوی پیام های سخت و دردناک دانست و تاکید کرد: بی شک فرجام تحولات و وقایع جاری برای کابینه نتانیاهو خطرناک است.

شریف قصد استعفای تعدادی از اعضای کابینه نخست وزیر جلاد  و جعلی صهیونیستی را بیانگر شکاف بی‌سابقه در رژیم محسوب  و افزود: جنگ قدرت امروز در رژیم غاصب به حدی رسیده است که هر یک از احزاب تشکیل دولت بدهند، احزاب دیگر از هیچ تلاشی برای به زیر کشیدن آن فروگذار نخواهند کرد و این واقعیت دلالت بر ذات پلید و ماهیت این رژیم اجاره‌ای و کودک کش دارد.

وی با تاکید بر اینکه به فضل الهی تارهای خانه عنکبوت در حال پاره شدن است، تصریح کرد: آتشی که زبانه های آن این روزها به ساختمان کنسنت رسیده است ، به راحتی خاموش شدنی نیست و فروپاشی قریب‌الوقوع دولت جلاد نیتانیاهو را نوید می دهد.

رئیس ستاد انتخابات و قدس، بازداشت‌های گسترده این روزهای فلسطینیان و یورش اشغالگران به  مسجد الاقصی و حمله به اعتکاف کنندگان در حال مناجات و نیایش در ماه مبارک رمضان را از اقدامات صهیونیست‌ها برای سرپوش گذاشتن بر وقایع این روزها در شهرهای صهیونیستی برشمرد و تصریح کرد: به یاری خداوند متعال روز جهانی قدس امسال ، زلزله ویرانگر دیگری بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد و نخست وزیر دیکتاتور و تروریست صهیونیست ها را به ساعت صفر و حذف از صحنه سیاست نزدیک خواهد ساخت.

وی ظهور گروه مقاومت " عرین الاسود" و به صحنه آمدن نسلی  شامخ ، مومن و شکست ناپذیر به میدان انتفاضه که با سینه های سپر شده برابر اشغالگران صهیونیستی مقاومت می‌کنند را تهدیدی راهبردی برای صهیونیست‌ها توصیف کرد و افزود: حمایت آحاد امت اسلامی از آرمان فلسطین و اعلام نفرت و بیزاری مجدد از غاصبان قدس شریف در روز جهانی قدس بی شک برای تداوم مقاومت مردم مظلوم فلسطین ، تولید قدرت مضاعف را به همراه خواهد داشت و اعلام ابطال پیمان پلید و فریبنده صلح آبراهام و محکومیت عادی سازی روابط با رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی از پیامدهای آن خواهد بود.

شریف در پایان روز جهانی قدس سال 1402 را از سرنوشت ساز ترین و تاریخی ترین صحنه های حمایت از آرمان قدس و نمایش اتحاد و اتفاق جوامع و ملل حق طلب و آزاده جهان به ویژه ملتهای مسلمان از فلسطین قهرمان محسوب و گفت : شعار محوری روز جهانی قدس امسال در مشورت با نخبگان و فعالان حوزه قدس و فلسطی در روزهای آتی انتخاب و از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

اسکان36هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش لرستان

برق روستاهای لرستان پس از بارش‌های اخیر وصل شد

توقیف محموله 20 میلیاردی قاچاق در لرستان

اقامت 113 هزار مسافر نوروزی در لرستان

تشکیل دبیرخانه دومین کنگره ملی شهدای لرستان/ یادواره شهدای حاج عمران در استان برگزار می‌شود

5 کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه محور خرم آباد _پلدختر احداث می شود

مهم‌ترین برنامه معاونت آموزش متوسطه، بهبود کیفیت آموزشی است

26 هزار و 858 بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در لرستان

کشتی لرستان 40 مدال بین المللی و ملی در سال گذشته کسب کرد

استقبال بیش از ١5 هزار نفر گردشگرنوروزی از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی لرستان

انجام بیش از 5 هزار و 700 سفر نوروزی با ناوگان حمل‌ونقل عمومی لرستان

مسدود شدن برخی از محور‌های مواصلاتی لرستان بر اثر بارندگی

لغو پرواز تهران – خرم آباد بر اثر شرایط نامساعد جوی

اتصال استان لرستان به شبکه ریلی با 18 جبهه کاری فعال در حال انجام است

بازدید شبانه مالک باشگاه خیبر و مدیرکل جدید ورزش و جوانان لرستان از ورزشگاه ١5 هزار نفری

مرگ ناگهانی یک پزشک متخصص قلب و عروق در دلفان

عیدی اداره کل انتقال خون به مردم لرستان/ بزرگترین پایگاه جامع اهدای خون غرب کشور درلرستان ایجاد می‌شود

تردد بیش از یک میلیون و 769 هزار خودرو در جاده های لرستان/ تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است

اقامت رایگان برای مسافران پرجمعیت نوروزی در لرستان

تحویل 104 پروژه با 307 کلاس درس به دانش آموزان استان در سالی که گذشت

آمادگی فرودگاه خرم آباد برای مقابله با سیل احتمالی

خبرنگاران سال جدید را با دست خالی آغاز می کنند

ضیافت افطار مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با خبرنگاران + تصاویر

آماده‌باش کامل شرکت مخابرات ایران در استان‌های در معرض خطر سیلاب

استودیوی حرفه‌ای رسانه‌‌ی خیبر رونمایی شد+فیلم

برگزاری مراسم افتتاحیه بهره برداری از خط لوله تغذیه 350 پوند میانکوه شرقی و گازرسانی به 4 روستای محور چمشک شهرستان معمولان

افتتاح پویش چشم به راهیم ویژه نوروز 1403 در لرستان

آمادگی بیش از 100 اکیپ اتفاقات آبفای لرستان برای ایام نوروز

165 مدرسه در لرستان آماده اسکان مسافران نوروزی

نحوه فعالیت مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان لرستان در ایام نوروز اعلام شد

تهیه بلیط موزه های لرستان از اپلیکیشن ها

فراخوان فوری اهدای خون؛ کاهش ذخایر همه گروه‌های خونی در لرستان

دستگیری سارق با 35 فقره سرقت

افتتاح موزه هدایای شهرداری خرم‌‌آباد

آمادگی کامل واحد امداد شرکت گاز استان لرستان در ایام نوروز 1403

کاهش 11 درصدی حوادث و اتفاقات در انشعابات و خطوط انتقال آب آشامیدنی بخش شهری استان

روگذر شریعتی خرم‌آباد عید فطر به بهره‌برداری می‌رسد

100 زندانی در خرم‌آباد توسط خیر لرستانی آزاد شدند

مشکلی برای تأمین گوشت مرغ در لرستان وجود ندارد

پویش «چشم به راهیم» برای سفرهای نوروز 1403 در لرستان اجرا می شود

کسب رتبه برتر شورای ترویج استان لرستان از بین 32 استان کشور

لرستان ، استان پیشرو در اجرای طرح کهاب در جایگاههای سوخت

تشکیل کارگروه باستان شناسی ، هنر و معماری در بنیاد ایران‌شناسی شعبه لرستان

ماه رمضان در لرستان با اجرای طرح «مسطورا»/ تربیت کنش گران قرآنی

دستگیری 306 متهم تحت تعقیب در لرستان

انفجار مواد محترقه در بروجرد یک فوتی و 3 مصدوم بر جای گذاشت

مسمومیت کودکان در یکی از مهدکودک‌های خرم‌آباد در حال بررسی است

کدورت آب آشامیدنی 10 هزار مشترک در خرم‌آباد برطرف شد

گزارش تصویری رونمایی از پوستر یادواره شهدای رسانه لرستان

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان منصوب شد