آخرین مطالب

مدیران باید جهادی، مردمی و انقلابی عمل کنند سیاسی

مدیران باید جهادی، مردمی و انقلابی عمل کنند

  بزرگنمایی:
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه مدیران باید جهادی، مردمی و انقلابی عمل کنند گفت: باید به جای پرداختن به مسائل و حاشیه‌های سیاسی، باید حوزه معیشت مردم توجه کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه مدیران باید جهادی، مردمی و انقلابی عمل کنند گفت: باید به جای پرداختن به مسائل و حاشیه‌های سیاسی، باید حوزه معیشت مردم توجه کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیار مفرغ، بهرام ستاری امروز شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار رومشکان در سخنانی با تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار داشت: امیدواریم با تحول در احوال طبیعت، تحولی در احوال ما رخ دهد.

وی با تقدیر از زحمات فرماندار سابق شهرستان رومشکان عنوان کرد: فرماندار جدید شهرستان نیز از نیروهای خوب، ارزنده، ولایی، صاحب نظر و با کوشش و تلاش خوب است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه با وجود کمبود امکانات در شهرستان رومشکان، اعضای شورای اداری این شهرستان پا به پای مدیریت استانی تلاش کرده اند تا چیزی که نیاز خدمت گذاری به مردم عزیز است را فراهم کنند گفت: اعضای شورای تأمین نیز در هر شهرستان، به عنوان قلب تپنده آن شهرستان، تنظیم کننده برنامه‌های شهرستان هستند و با همراهی خوب خود، مدیریت شهرستانی را به نحو احسن همراهی می‌کنند و عمده موفقیت‌های شهرستان در پرتو هماهنگی شورای تأمین و برنامه ریزی های شورای اداری است.

ستاری با تقدیر از امام جمعه رومشکان و همراهی وی با مدیریت شهرستان عنوان کرد: امیدواریم در استمرار این مسیر، همین روند را دنبال داشته باشند چرا که ائمه جمعه پدر معنوی هر شهرستان هستند و انتقادات آنها دلسوزانه و رهنمودهای آنها راهگشا است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: مسئولیت‌ها به عنوان ره توشه‌ای برای خدمتگزاری و نه ره توشه‌ای برای انباشت ثروت است، خوشا به حال کسانی که در این فضای مدیریتی توانستند رضایت مردم را کسب کنند و این بهترین ارمغان خدمت گزاری است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه نامگذاری شعارهای سال از سوی مقام معظم رهبری یک نکته محوری دارند افزود: محور اصلی این نام گذاری ها، موضوع اقتصاد بوده است، دشمنان نیز برای این حوزه کشور برنامه ریزی های زیادی داشته است.

ستاری بیان داشت: راهکار اساسی که همواره از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته، توجه به حوزه تولید است، تولید، عزت مندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان می‌آورد، وقتی بر محور تولید خودکفا، متناسب با اقتصاد ملی و مقاومتی حرکت می‌کردیم، عزت مندی ملت را در پی می‌داشت.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال موجب از بین رفتن تورم و افزایش سرانه ملی کشور می‌شود افزود: متأسفانه به دلیل اینکه به شعارهای سال بی توجه بوده ایم، امسال به این جایگاه رسیده ایم که دوباره مقام معظم رهبری بر تولید با دو شاخصه اصلی دانش بنیان و اشتغال آفرین تاکید کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: این امر مسئولیت مدیران دولت سیزدهم را سنگین می‌کند، امسال یک رسالت عظیم داریم و آن این است که به شعار سال، جنبه عملی بدهیم.

ستاری با تاکید بر ضرورت توجه مراکز علمی و پژوهشی به حوزه تولید دانش بنیان، بیان داشت: بروکراسی اداری، اشتغال کشور را زمین گیر کرده است، پیچ و خم‌های اداری بعضی وقت‌ها برای صدور یک مجوز، معضل است که باید رفع شود.

وی تاکید کرد: وظیفه سیستم اداری ما برای تحقق شعار سال این بوده که صدور مجوزهای دانش بنیان را بدون بروکراسی اداری در دستور کار قرار دهند، هر دستگاهی اگر برنامه ریزی لازم را برای تحقق شعار سال نداشته باشد، به این ملت خیانت کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه حرکت‌های جهادی موجب تحقق شعار سال می‌شود ادامه داد: در این صورت نگرانی برای حوزه تولید نخواهیم داشت، ما کمبود منابع خدادادی و پتانسیل در استان نداریم، این امکانات باید برای ارائه خدمت به مردم مورد استفاده قرار بگیرد.

ستاری با تاکید بر اینکه مدیران باید جهادی، مردمی و انقلابی عمل کنند بیان داشت: باید به جای پرداختن به مسائل و حاشیه‌های سیاسی، باید حوزه معیشت مردم توجه کرد.

وی گفت: درخواست من از فرماندار و مدیران این است که از حاشیه‌های سیاسی بپرهیزید، در جلسات گذشته هم گفته ام که این استان کم از این سیاست بازی‌ها آسیب ندیده است، وظیفه و رسالت امروز ما این است که به جای اینکه به حاشیه‌ها بپردازیم، به اصل که مردم هستند، بپردازیم و امکانات در خور شأن مردم را فراهم کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تاکید کرد: فرمانداری محور این کارها و اجرا است، رسالتی که امروز نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام مردم سالار بر دوش یک مدیر اجرایی می‌گذارد، یک رسالت عظیم است، مردم 42 سال پای انقلاب با همه تلخ کامی‌ها ایستاده اند، همه سختی‌ها را تحمل کرد ه اند چرا که اعتقادشان به ولایت و نظام بوده است.

ستاری بیان داشت: رئیس جمهور امروز کاملاً در راستای توصیه‌های رهبری و قانون اساسی حرکت می‌کنند، این امر نقطه قوتی برای مدیران است که در این دولت به مردم ارائه خدمت داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه هماهنگ و یکپارچه یک ندا از فضای خدمت گزاری ما بیرون آید و آن هم خدمت نظام جمهوری اسلامی و مردم باشد گفت: در این راستا اعضای شورای تأمین مانند گذشته حامی خوبی برای فرماندار جدید باشند، استقرار ادارات در شهرستان‌ها مورد توجه قرار بگیرد، مردم داری نیز همواره در دستور مار فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان قرار بگیرد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

برپایی بیمارستان صحرایی یک روزه در منطقه فرهاد آباد دلفان

سپاه پاسداران تمام قد در کنار دولت برای رفع مشکلات این استان تلاش خواهد کرد

فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان

دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب کنکور در لرستان

پنج هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح های آب منطقه ای استان تخیص یافت

فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا

بسته‌های همراه اول ویژه حج 1403 اعلام شد

تاکید بر رفع موانع تملیک جهت احداث سایت همراه اول و اجرای پروژه های فیبرنوری

تکمیل آبرسانی به 162 روستا تا پایان سال جاری در لرستان

کشف 400 میلیارد ریال کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان

کاهش 33 میلیون متر مکعبی حجم آب حوضه کارون بزرگ در لرستان

پسربچه 5ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت

اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود

جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان +عکس

ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز 110 میلیمتر پلی اتیلن در چگنی

سرنانوازی جز لاینفک موسیقی لرستان است

اجرای طرح عملیات مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در لرستان

شفقت استاندار لرستان شد

راه‌اندازی قرارگاه‌های جهادی در مناطق حاشیه‌ای لرستان

پایان واکسیناسیون طیور لرستان علیه بیماری نیوکاسل

رشد 8 درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل لرستان

75 میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

سازش 35 درصد دعاوی کارگری و کارفرمایی در لرستان

ثبت تصاویر چهار قلاده خرس قهوه‌ای در لرستان

فعال بودن بیش از100پروژه در سطح استان

دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته‌جمعی در خرم‌آباد

انتصاب مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان

کسب مقام اول ورزشکار لرستانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد

پیش بینی ذخیره 600 هزار تن گندم در لرستان

تقویت صادرات جهت حمایت از تولیدات فرآورده‌های خام دامی در استان

6 پروژه شاخص شهرداری خرم‌آباد در سال جاری

کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد

گام بزرگ بانک رفاه کارگران در احیای واحد های تولیدی وصنعتی وجهش تولید در لرستان

سفر ارزیاب یونسکو به لرستان برای ثبت جهانی«فلک‌الافلاک»

تولید سالانه 16هزار تن گیاهان دارویی در لرستان

سامانه نسخه الکترونیک در حال به‌روزرسانی‌ست/پذیرش موقت نسخه‌های الکترونیکی

اجرای کامل 72 درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان

بانک اطلاعات مفاخر لرستان تشکیل می شود

اعضای انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان،بازرس اصلی و بازرس علی البدل خود را انتخاب کردند+عکس

توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی یکی از رویکردهای مهم کانون لرستان است

استقرار دائمی بالگرد اورژانس 115 در فرودگاه خرم آباد

دستگیری سارقان حرفه ای مشاعات ساختمانی در خرم آباد

بازنشستگی بیش از 1700 کارگر لرستانی در مشاغل سخت و زیان‌آور

جشنواره فرهنگی رود و ریل در لرستان برگزار می شود

برگزاری نشست سرپرست ورزش و جوانان لرستان با دبیران سمن های جوانان

تقدیر مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیزات مدارس استان از مدیر و جمعی از همکاران مخابرات

یک میلیون و 232 هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت

راهپیمایی جمعه خشم در سراسر لرستان برگزار می‌شود