آخرین مطالب

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران:

سامانه رسیدگی به شکایات، پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان مخابرات است اجتماعی

سامانه رسیدگی به شکایات، پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان مخابرات است

  بزرگنمایی:

به گزارش پایگاه دیار مفرغ ، رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با اشاره به تکمیل مراحل راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات مخابرات گفت:درگاه bazresi.tci.ir با امکانات متنوع و رسیدگی به شکایات تا حصول نتیجه و امکان تعاملی بودن، بهترین و پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان در حوزه های مرتبط با مخابرات است.به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس پیمان فیضی، رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات در گفتگو با خبرنگار اداره کل ارتباطات اظهار داشت: بر اساس بررسی های صورت گرفته و تحلیل های به عمل آمده در خصوص روند پیگیری وپاسخگویی به شکایات مشتریان از جمله در بخش های ستاد و مناطق، با راه اندازی این سامانه دگرگونی اساسی در نحوه پاسخگویی به مشکلات کاربران و پیگیری موارد مختلف مربوط به کارکنان و مشتریان به وجود می آید.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه، روند رسیدگی به شکایات در سطح کشور ساختار مند شده و امکان شناسایی نقاط ضعف و بر طرف کردن آن در حوزه های فنی و غیرفنی و نیازمندی های مشتریان به وجود می آید.

مهندس فیضی افزود : از تمام مخاطبان، مشتریان و کارکنان مخابرات درخواست می کنیم کلیه مشکلات، انتقادات، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش های نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت مخابرات در حوزه های ثابت، دیتا و مخابرات های استانی، در سامانه "رسیدگی به درخواست ها و شکایات مخابرات" به نشانی bazresi.tci.ir ثبت و پیگیری کنند.

وی با تشریح مزیت های این سامانه گفت: ثبت درخواست از طریق سامانه بازرسی، موجب انسجام رسیدگی به درخواست های مخاطبان در موارد مرتبط با مخابرات شده و علاوه بر آن، تمام کاربران با دریافت کد پیگیری خود و استفاده از آن در مراحل بعدی می توانند از وضعیت درخواست و ثبت مشکل خود آگاه شده و در زمان حل مشکل نیز سریعا از طریق سامانه آگاهی پیدا می کنند.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: سامانه بازرسی هم موجب رفع ایرادات و مشکلات مخابرات مناطق شده و هم بر اثر پیگیری نظام مند تیکت ها، مشکلات کمبود امکانات در حوزه ستادی مانند موارد مختلف قطعی ناشی از سرقت تجهیزات مخابراتی به سرعت شناسایی شده و راهکار لازم برای مقابله با این موارد و ارجاع آن به بخش های مرتبط شرکت به سرعت انجام می شود.

وی افزود: در این مرحله با تاکیدات مکررمهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مبنی بر رفع نواقص و کاهش مشکلات درون و برون سازمانی، این سامانه در رفع موارد نقص نیز گام بزرگی برداشته وبه نوعی موجب پیداکردن عیوب کاری و نگاه به درون به عنوان چشم بینای سازمان می شود.

مهندس فیضی اضافه کرد: فعالیت های حوزه بازرسی علاوه بر راه اندازی کامل سامانه پاسخگویی ، شامل بازدیدهای دوره ای از تمام استان ها و مناطق مخابراتی و همچنین شرکت های تابعه بوده است ، به نحوی که در سال 1400 علی رغم مشکلات موجود و شرایط کرونایی ، تیم ناظر بر فعالیت های شرکت در بخش های مختلف بازرسی ، فنی، تجاری و راهبرد ضمن بازدید حضوری و میدانی از مشکلات و نواقص موجود ، بازدیدهای مبنی بر راستی آزمایی رفع مشکلات را نیز به انجام رسانده اند.

وی افزود: جهت صحت سنجی ، بازدیدهای دوره ای پس از بازدید اصلی انجام شده که در بیش از 70 درصد موارد، مشکلات اساسی در بازدید بعدی حل شده است که نشان از عزم همگانی مجموعه مخابرات و بخش بازرسی در جهت شناسایی عیب و نقص ها و حل این مسائل می باشد.

مهندس فیضی همچنین عنوان کرد: ارتباط با سامانه بازرسی اکنون از طریق تلفنی نیز امکان پذیر است و تمام مشتریان و مخاطبان یا کارکنان در سراسر کشور می توانند با استفاده از شماره تماس 20195 (پنج رقم اول) به علاوه کد استان محل سکونت به این سامانه متصل شده و از طریق تلفنی نیز مسائل یا مشکلات خود را مطرح سازند.

وی تصریح کرد: نحوه تماس با این شماره هشت رقمی به عنوان مثال برای استان آذربایجان شرقی به صورت تماس با شماره 20195041 است و دیگر استان ها نیز بر طبق همین الگو می توانند ارتباط تلفنی با سامانه بازرسی را برقرار سازند.

مهندس فیضی یادآورشد: با استفاده از امکانات مختلف سامانه بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مخابرات ایران چه از طریق درگاه اینترنتی و چه از طریق تماس تلفنی، تمام مشتریان و مخاطبان ، می توانند کلیه مشکلات، انتقادات، نظر و پیشنهادات خود را در حوزه نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت مخابرات در حوزه های ثابت، دیتا و مخابرات های استانی، در سامانه ثبت کرده و تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با تشریح مزایای مختلف سامانه یکپارچه و متمرکز بازرسی و رسیدگی به شکایات اظهار داشت: با استفاده از این سامانه، به صورت میانگین، زمان حل مشکلات مربوط به مخابرات که از سوی کاربران از طریق درگاه های دیگر اعلام می شود و با توجه به مکانیزه نبودن و فقدان یک سیستم متمرکز در برخی موارد به حدود یک ماه رسیده بود، اکنون و با راه اندازی سامانه بازرسی ، به صورت میانگین به 4 روز رسیده است که در بسیاری از موارد این زمان تا یک روز نیز می رسد.

وی با تاکید بر لزوم تلاش همه جانبه مجموعه ای به گستردگی شرکت مخابرات ایران برای حل مشکلات و به حداقل رساندن موارد شکایت خاطرنشان کرد: تمام همکاران مجموعه بازرسی و نظا رت شرکت مخابرات ایران در سطوح ستادی و استانی، در تلاش هستند تا ضمن تسریع در رسیدگی به موارد مطروحه از بخش های مختلف، همیار و کمک کننده به تمام بخش های مختلف شرکت مخابرات برای ایجاد تمرکز در پاسخگویی و رفع سریع مشکلات با نظارت علمی، هدفمند و مستمر باشند.


 


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

بازدید معاون آموزش فنی و حرفه ای کشور از غرفه کارآفرینان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان به مناسبت هفته ملی مهارت

موشن گرافی/برق همیشه هست… اگه با هم باشیم

طرح «مالیات بر عایدی سرمایه» گامی برای مقابله با سوداگری و توسعه اقتصادی لرستان

کارنامه درخشان انتقال خون لرستان/ از افتتاح بزرگترین مرکز غرب کشور تا رسیدن به شاخص اروپایی

کسب رتبه سوم کشوری مخابرات منطقه لرستان در بین استان‌های همتراز در سال 1403

میعادگاه عاشقان در عمود 1399؛ اعلام آمادگی موکب «عاشقان اباعبدالله(ع)» لرستان برای خدمت به زائران اربعین

تاثیر قلم‌ خبرنگاران در امر خیر مدرسه‌سازی

پویش قلم های مدرسه ساز در خرم آباد برگزار می شود

32 درصد تصادفات در استان ناشی از عدم توجه به جلواست

هشدار پلیس فتای لرستان درباره کلاهبرداری اینترنتی به بهانه ثبت‌ نام اربعین

بابا برقی و کامی نوری

بانک کشاورزی برگزار می‌کند: جشنواره نقد سبز با رویکرد «نقد منصفانه، پیشنهاد سازنده

اعزام کاروان حمل و نقل عمومی خرم‌آباد به مرز مهران

ارتقای سرویس ADSL به VDSL مشترکین برخی از مناطق شهرستان خرم آباد

مشکلات بوجود آمده توسط استخراج غیر قانونی رمز ارز

توسعه صادرات فرآورده های خام دامی جز اولویت های اداره کل دامپزشکی استان لرستان

150 نقطه بحرانی حریق در سطح جنگل‌ها و مراتع لرستان شناسایی شد

آسفالت شهرک زاگرس خرم‌‌آباد در چند فاز اجرایی می‌شود

مهلت ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده بهار 1404 تمدید شد

عملیات آبخیزداری در سطح یک میلیون هکتار اراضی لرستان اجرا می‌شود

بابا برقی و کامی نوری

گستردگی چتر حمایتی تامین اجتماعی برای 770 هزار لرستانی

کاشت 500 هکتار از مزارع نخود دلفان به‌صورت مکانیزه

اعتبار کالابرگ دهک‌های چهارم و پنجم درآمدی امروز واریز می‌شود

صیانت از دارایی‌های دولت نیازمند مستند سازی و ثبت کامل اموال دستگاههای اجرایی در سامانه سادا است

سواد خودمراقبتی، حیاتی ترین گام حفظ سلامت روانی و جسمی افراد است

هدیه همراه اول به مردم لرستان به مناسبت ثبت جهانی دره خرم‌آباد

حسابرسی تراکنش‌های بانکی با مبالغ بالا در لرستان آغاز شد

موشن گرافی| راهکارهای مدیریت مصرف انرژی در خانه

آرامش روانی کودکان شهدا؛ هدف مشترک کانون پرورش فکری و امور بانوان لرستان

کمبود بذر و کود در لرستان

ایمن‌سازی راه‌ها و تسهیل جابه‌جایی زائرین اربعین در لرستان

توقیف ظروف ملامین غیر استاندارد در لرستان

عدم جذب به‌ موقع منابع مالی علاوه بر ناکارآمدی ، اعتماد و رضایت عمومی را کاهش می دهد

عرضه خارج از شبکه هزار قرص نان در سلسله و پلمب نانوایی متخلف

انیمیشن بابا برقی و کامی روشن

*آیا می‌دانید*روشن ماندن یک لامپ 20 وات به مدت روزی 4 ساعت در یک ماه

دستگیری عامل ارعاب فضای مجازی در خرم‌آباد

قدردانی انجمن مفاخر معماری ایران از ثبت جهانی محوطه‌های پیش از تاریخ دره خرم‌آباد/ سال 1406 را به نام «سال لرستان» نامگذاری خواهیم کرد

انبار احتکار 18 تن گندم در دلفان کشف شد

قصاب متخلف بروجردی به 4 ماه حبس محکوم شد

35 هزار مجوز کسب‌وکار در لرستان صادر شد

«گنبد رصدی» در مرکز علوم و نجوم کانون پرورش فکری لرستان نصب شد

کاوشگر غار کنجی ثبت جهانی غارهای پارینه‌سنگی دره خرم آباد در یونسکو را تبریک گفت

خیبر فقط تیم یک شهر نیست/ بلکه صدای یک ملت است

مشترکان پرمصرف پیامک هشدار و اخطار قطع برق دریافت می‌کنند

ثبت جهانی دره خرم‌آباد؛ مهر تأیید جهان بر اصالت تمدن لرستان

دره خرم‌آباد جهانی شد؛ دستاوردی بی‌بدیل برای میراث کهن لرستان

مصادیق پرمصرفی برق را گزارش دهید، جایزه بگیرید

بازداشت اعضای یک گروه متخلف همراه تعدادی سهره طلایی در لرستان