آخرین مطالب

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران:

سامانه رسیدگی به شکایات، پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان مخابرات است اجتماعی

سامانه رسیدگی به شکایات، پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان مخابرات است

  بزرگنمایی:

به گزارش پایگاه دیار مفرغ ، رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با اشاره به تکمیل مراحل راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات مخابرات گفت:درگاه bazresi.tci.ir با امکانات متنوع و رسیدگی به شکایات تا حصول نتیجه و امکان تعاملی بودن، بهترین و پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان در حوزه های مرتبط با مخابرات است.به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس پیمان فیضی، رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات در گفتگو با خبرنگار اداره کل ارتباطات اظهار داشت: بر اساس بررسی های صورت گرفته و تحلیل های به عمل آمده در خصوص روند پیگیری وپاسخگویی به شکایات مشتریان از جمله در بخش های ستاد و مناطق، با راه اندازی این سامانه دگرگونی اساسی در نحوه پاسخگویی به مشکلات کاربران و پیگیری موارد مختلف مربوط به کارکنان و مشتریان به وجود می آید.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه، روند رسیدگی به شکایات در سطح کشور ساختار مند شده و امکان شناسایی نقاط ضعف و بر طرف کردن آن در حوزه های فنی و غیرفنی و نیازمندی های مشتریان به وجود می آید.

مهندس فیضی افزود : از تمام مخاطبان، مشتریان و کارکنان مخابرات درخواست می کنیم کلیه مشکلات، انتقادات، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش های نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت مخابرات در حوزه های ثابت، دیتا و مخابرات های استانی، در سامانه "رسیدگی به درخواست ها و شکایات مخابرات" به نشانی bazresi.tci.ir ثبت و پیگیری کنند.

وی با تشریح مزیت های این سامانه گفت: ثبت درخواست از طریق سامانه بازرسی، موجب انسجام رسیدگی به درخواست های مخاطبان در موارد مرتبط با مخابرات شده و علاوه بر آن، تمام کاربران با دریافت کد پیگیری خود و استفاده از آن در مراحل بعدی می توانند از وضعیت درخواست و ثبت مشکل خود آگاه شده و در زمان حل مشکل نیز سریعا از طریق سامانه آگاهی پیدا می کنند.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: سامانه بازرسی هم موجب رفع ایرادات و مشکلات مخابرات مناطق شده و هم بر اثر پیگیری نظام مند تیکت ها، مشکلات کمبود امکانات در حوزه ستادی مانند موارد مختلف قطعی ناشی از سرقت تجهیزات مخابراتی به سرعت شناسایی شده و راهکار لازم برای مقابله با این موارد و ارجاع آن به بخش های مرتبط شرکت به سرعت انجام می شود.

وی افزود: در این مرحله با تاکیدات مکررمهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مبنی بر رفع نواقص و کاهش مشکلات درون و برون سازمانی، این سامانه در رفع موارد نقص نیز گام بزرگی برداشته وبه نوعی موجب پیداکردن عیوب کاری و نگاه به درون به عنوان چشم بینای سازمان می شود.

مهندس فیضی اضافه کرد: فعالیت های حوزه بازرسی علاوه بر راه اندازی کامل سامانه پاسخگویی ، شامل بازدیدهای دوره ای از تمام استان ها و مناطق مخابراتی و همچنین شرکت های تابعه بوده است ، به نحوی که در سال 1400 علی رغم مشکلات موجود و شرایط کرونایی ، تیم ناظر بر فعالیت های شرکت در بخش های مختلف بازرسی ، فنی، تجاری و راهبرد ضمن بازدید حضوری و میدانی از مشکلات و نواقص موجود ، بازدیدهای مبنی بر راستی آزمایی رفع مشکلات را نیز به انجام رسانده اند.

وی افزود: جهت صحت سنجی ، بازدیدهای دوره ای پس از بازدید اصلی انجام شده که در بیش از 70 درصد موارد، مشکلات اساسی در بازدید بعدی حل شده است که نشان از عزم همگانی مجموعه مخابرات و بخش بازرسی در جهت شناسایی عیب و نقص ها و حل این مسائل می باشد.

مهندس فیضی همچنین عنوان کرد: ارتباط با سامانه بازرسی اکنون از طریق تلفنی نیز امکان پذیر است و تمام مشتریان و مخاطبان یا کارکنان در سراسر کشور می توانند با استفاده از شماره تماس 20195 (پنج رقم اول) به علاوه کد استان محل سکونت به این سامانه متصل شده و از طریق تلفنی نیز مسائل یا مشکلات خود را مطرح سازند.

وی تصریح کرد: نحوه تماس با این شماره هشت رقمی به عنوان مثال برای استان آذربایجان شرقی به صورت تماس با شماره 20195041 است و دیگر استان ها نیز بر طبق همین الگو می توانند ارتباط تلفنی با سامانه بازرسی را برقرار سازند.

مهندس فیضی یادآورشد: با استفاده از امکانات مختلف سامانه بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مخابرات ایران چه از طریق درگاه اینترنتی و چه از طریق تماس تلفنی، تمام مشتریان و مخاطبان ، می توانند کلیه مشکلات، انتقادات، نظر و پیشنهادات خود را در حوزه نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت مخابرات در حوزه های ثابت، دیتا و مخابرات های استانی، در سامانه ثبت کرده و تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با تشریح مزایای مختلف سامانه یکپارچه و متمرکز بازرسی و رسیدگی به شکایات اظهار داشت: با استفاده از این سامانه، به صورت میانگین، زمان حل مشکلات مربوط به مخابرات که از سوی کاربران از طریق درگاه های دیگر اعلام می شود و با توجه به مکانیزه نبودن و فقدان یک سیستم متمرکز در برخی موارد به حدود یک ماه رسیده بود، اکنون و با راه اندازی سامانه بازرسی ، به صورت میانگین به 4 روز رسیده است که در بسیاری از موارد این زمان تا یک روز نیز می رسد.

وی با تاکید بر لزوم تلاش همه جانبه مجموعه ای به گستردگی شرکت مخابرات ایران برای حل مشکلات و به حداقل رساندن موارد شکایت خاطرنشان کرد: تمام همکاران مجموعه بازرسی و نظا رت شرکت مخابرات ایران در سطوح ستادی و استانی، در تلاش هستند تا ضمن تسریع در رسیدگی به موارد مطروحه از بخش های مختلف، همیار و کمک کننده به تمام بخش های مختلف شرکت مخابرات برای ایجاد تمرکز در پاسخگویی و رفع سریع مشکلات با نظارت علمی، هدفمند و مستمر باشند.


 


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

آمادگی کامل دستگاه‌های لرستان برای خدمات‌رسانی؛ مایحتاج مردم تأمین است

جریمه 9.5 میلیارد ریالی قاچاقچیان کالا در لرستان

مهلت ارسال اظهارنامه مالیاتی مشاغل تا پایان مرداد 1404 تمدید شد

آیا از روش کاهش مصرف برق کولر آبی و افزایش بازدهی آن خبر دارید؟

تولید روزانه نیروگاه‌های مقیاس کوچک از 1500 مگاوات فراتر رفت

حل مناقشه پادگان 07؛ از بحران اجتماعی تا توافق عمرانی

استقبال فرهنگیان لرستان از تست گویندگی در استودیو الفبا

انشعابات غیرمجاز برق در منطقه زاغه و کمالوند قطع شدند

برگزاری جلسه توجیهی مدیرکل امور مالیاتی لرستان با رؤسای اتحادیه‌ها در اتاق اصناف

حبس در انتظار استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارز

کلاهبردار 60 میلیاردی در خرم‌آباد دستگیر شد

برگزار ی سیزدهمین همایش «سیره علوی» در لرستان /تبیین سبک زندگی علوی به میزبانی خرم آباد

کشف 13 میلیارد کالای فاقد مجوز در پلدختر

فیلیمو برای مشترکین اینترنت مخابرات رایگان شد

قطع آب 58 روستای معمولان پلدختر در پی شکستگی خط انتقال

افزایش آتش‌سوزی در منازل مسکونی به دلیل استفاده از ماینرهای غیرمجاز

مشترکان بزرگ و پرمصرف در اولویت نصب کنتور هوشمند قرار دارند

«سگ گردانی» در خرم‌آباد ممنوع شد

کلاهبردار اینترنتی در لرستان دستگیر شد

اداره کل میراث فرهنگی لرستان به ساختمان سابق مهندسی سپاه انتقال یافت.

موشن گرافی| اطلاع از زمان‌های خاموشی های برق

ثبت جشنواره موسیقی محلی لرستان در تقویم رویدادهای گردشگری کشور

حمایت مجلس از افزایش سرمایه بانک کشاورزی / سپرده‌های مردمی زمینه‌ساز تحکیم امنیت غذایی کشور است

ارتقای سرویس ADSL به VDSL مشترکین منطقه کوی آبشار شهرستان خرم آباد

نظارت 35 گروه بر ذبح دام عید قربان در لرستان

طلب 951 میلیاردتومانی شرکت برق از مشترکان لرستانی

20 هکتار از مراتع منطقه حفاظت شده «اشترانکوه» دچار آتش‌سوزی شد/آتش سوزی مهار شد

برگزار ی سیزدهمین همایش «سیره علوی» در لرستان /تبیین سبک زندگی علوی به میزبانی خرم آباد

دره و غارهای خرم‌آباد در مسیر ثبت جهانی یونسکو

مدیر و معلم مدرسه، کلید توسعه فرهنگ نماز

دستگیری سه نفر به جرم فساد مالی در شهرداری ازنا

11 هزار زوج جوان لرستانی در صف وام ازدواج

کشف 1404 کیلوگرم گوشت فاسد از یک فروشگاه زنجیره‌ای در خرم‌آباد

اجرای طرح پایش بیماری‌های زنبورعسل در لرستان

اجرای 60 میلیارد پروژه آبخیزداری در لرستان

مواظب کلاهبرداران «وام فوری بدون ضامن» باشید

«ایکوموس» به ثبت جهانی دره خرم‌آباد رأی مثبت داد

24 گواهی جعلی ایمنی آسانسور در الیگودرز لرستان کشف شد

122 قطعه اشیاء باستانی در دورود کشف شد

بانک سپه به عنوان دستگاه برتر بهره‌ور معرفی شد

نوزدهمین روز آلوده در لرستان/ آلودگی 3 برابر حد مجاز

نقش مؤثر زیرساخت‌های ارتباطی در توسعه شهری

صادرات 929 تن انواع فرآورده خام دامی از لرستان

آغاز دوره آموزشی عملیات و بقا در طبیعت ویژه محیط بانان منطقه 5 کشور در استان لرستان

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی مد و لباس زاگرس در خرم‌آباد

خرید تضمینی گندم در شهرستان پلدختر از مرز 3 هزار تن عبور کرد

سه برابر سرانه مردم دنیا برق مصرف می‌کنیم

اجرای ارکستر سمفونیک تهران روایتی از شکوه فرهنگی لرستان

موسیقی با زندگی مردم لرستان عجین است

دکتر شهرام زمانی به عنوان سرپرست بخشداری ویسیان منصوب شد