آخرین مطالب

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران:

سامانه رسیدگی به شکایات، پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان مخابرات است اجتماعی

سامانه رسیدگی به شکایات، پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان مخابرات است

  بزرگنمایی:

به گزارش پایگاه دیار مفرغ ، رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با اشاره به تکمیل مراحل راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات مخابرات گفت:درگاه bazresi.tci.ir با امکانات متنوع و رسیدگی به شکایات تا حصول نتیجه و امکان تعاملی بودن، بهترین و پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان در حوزه های مرتبط با مخابرات است.به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس پیمان فیضی، رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات در گفتگو با خبرنگار اداره کل ارتباطات اظهار داشت: بر اساس بررسی های صورت گرفته و تحلیل های به عمل آمده در خصوص روند پیگیری وپاسخگویی به شکایات مشتریان از جمله در بخش های ستاد و مناطق، با راه اندازی این سامانه دگرگونی اساسی در نحوه پاسخگویی به مشکلات کاربران و پیگیری موارد مختلف مربوط به کارکنان و مشتریان به وجود می آید.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه، روند رسیدگی به شکایات در سطح کشور ساختار مند شده و امکان شناسایی نقاط ضعف و بر طرف کردن آن در حوزه های فنی و غیرفنی و نیازمندی های مشتریان به وجود می آید.

مهندس فیضی افزود : از تمام مخاطبان، مشتریان و کارکنان مخابرات درخواست می کنیم کلیه مشکلات، انتقادات، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش های نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت مخابرات در حوزه های ثابت، دیتا و مخابرات های استانی، در سامانه "رسیدگی به درخواست ها و شکایات مخابرات" به نشانی bazresi.tci.ir ثبت و پیگیری کنند.

وی با تشریح مزیت های این سامانه گفت: ثبت درخواست از طریق سامانه بازرسی، موجب انسجام رسیدگی به درخواست های مخاطبان در موارد مرتبط با مخابرات شده و علاوه بر آن، تمام کاربران با دریافت کد پیگیری خود و استفاده از آن در مراحل بعدی می توانند از وضعیت درخواست و ثبت مشکل خود آگاه شده و در زمان حل مشکل نیز سریعا از طریق سامانه آگاهی پیدا می کنند.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: سامانه بازرسی هم موجب رفع ایرادات و مشکلات مخابرات مناطق شده و هم بر اثر پیگیری نظام مند تیکت ها، مشکلات کمبود امکانات در حوزه ستادی مانند موارد مختلف قطعی ناشی از سرقت تجهیزات مخابراتی به سرعت شناسایی شده و راهکار لازم برای مقابله با این موارد و ارجاع آن به بخش های مرتبط شرکت به سرعت انجام می شود.

وی افزود: در این مرحله با تاکیدات مکررمهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مبنی بر رفع نواقص و کاهش مشکلات درون و برون سازمانی، این سامانه در رفع موارد نقص نیز گام بزرگی برداشته وبه نوعی موجب پیداکردن عیوب کاری و نگاه به درون به عنوان چشم بینای سازمان می شود.

مهندس فیضی اضافه کرد: فعالیت های حوزه بازرسی علاوه بر راه اندازی کامل سامانه پاسخگویی ، شامل بازدیدهای دوره ای از تمام استان ها و مناطق مخابراتی و همچنین شرکت های تابعه بوده است ، به نحوی که در سال 1400 علی رغم مشکلات موجود و شرایط کرونایی ، تیم ناظر بر فعالیت های شرکت در بخش های مختلف بازرسی ، فنی، تجاری و راهبرد ضمن بازدید حضوری و میدانی از مشکلات و نواقص موجود ، بازدیدهای مبنی بر راستی آزمایی رفع مشکلات را نیز به انجام رسانده اند.

وی افزود: جهت صحت سنجی ، بازدیدهای دوره ای پس از بازدید اصلی انجام شده که در بیش از 70 درصد موارد، مشکلات اساسی در بازدید بعدی حل شده است که نشان از عزم همگانی مجموعه مخابرات و بخش بازرسی در جهت شناسایی عیب و نقص ها و حل این مسائل می باشد.

مهندس فیضی همچنین عنوان کرد: ارتباط با سامانه بازرسی اکنون از طریق تلفنی نیز امکان پذیر است و تمام مشتریان و مخاطبان یا کارکنان در سراسر کشور می توانند با استفاده از شماره تماس 20195 (پنج رقم اول) به علاوه کد استان محل سکونت به این سامانه متصل شده و از طریق تلفنی نیز مسائل یا مشکلات خود را مطرح سازند.

وی تصریح کرد: نحوه تماس با این شماره هشت رقمی به عنوان مثال برای استان آذربایجان شرقی به صورت تماس با شماره 20195041 است و دیگر استان ها نیز بر طبق همین الگو می توانند ارتباط تلفنی با سامانه بازرسی را برقرار سازند.

مهندس فیضی یادآورشد: با استفاده از امکانات مختلف سامانه بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مخابرات ایران چه از طریق درگاه اینترنتی و چه از طریق تماس تلفنی، تمام مشتریان و مخاطبان ، می توانند کلیه مشکلات، انتقادات، نظر و پیشنهادات خود را در حوزه نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت مخابرات در حوزه های ثابت، دیتا و مخابرات های استانی، در سامانه ثبت کرده و تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با تشریح مزایای مختلف سامانه یکپارچه و متمرکز بازرسی و رسیدگی به شکایات اظهار داشت: با استفاده از این سامانه، به صورت میانگین، زمان حل مشکلات مربوط به مخابرات که از سوی کاربران از طریق درگاه های دیگر اعلام می شود و با توجه به مکانیزه نبودن و فقدان یک سیستم متمرکز در برخی موارد به حدود یک ماه رسیده بود، اکنون و با راه اندازی سامانه بازرسی ، به صورت میانگین به 4 روز رسیده است که در بسیاری از موارد این زمان تا یک روز نیز می رسد.

وی با تاکید بر لزوم تلاش همه جانبه مجموعه ای به گستردگی شرکت مخابرات ایران برای حل مشکلات و به حداقل رساندن موارد شکایت خاطرنشان کرد: تمام همکاران مجموعه بازرسی و نظا رت شرکت مخابرات ایران در سطوح ستادی و استانی، در تلاش هستند تا ضمن تسریع در رسیدگی به موارد مطروحه از بخش های مختلف، همیار و کمک کننده به تمام بخش های مختلف شرکت مخابرات برای ایجاد تمرکز در پاسخگویی و رفع سریع مشکلات با نظارت علمی، هدفمند و مستمر باشند.


 


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

لرستان، گنجینه ژنتیکی ایران در سایه چالش‌های زیست‌محیطی

رهاسازی گونه گوزن زرد ایرانی درکشت و صنعت و گردشگری ماهور لرستان

حفاظت از جنگل های بلوط در لرستان با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در دستور کار است

تأکید بر تشکیل دیپلماسی محیط زیست در کشور‌های همسایه/ لزوم راه اندازی صندوق مقابله و مهار گرد

نقش آبخیزداری در کاهش آسیب پذیری استان لرستان نسبت به خشکسالی

واسپاری نشریات محلی لرستان به کتابخانه ملی ایران

فرصتی برای کشف استعدادها و مسیرهای شغلی آینده/ نمایشگاه هفته مشاغل در خرم‌آباد افتتاح شد

تخصیص اراضی ملی برای احداث نیروگاه های انرژی خورشیدی در استان لرستان

فرهنگ و هنر پیشران توسعه و تعالی جامعه است /لزوم هم‌افزایی انجمن‌های فرهنگی و هنری لرستان

اجرای بیش از 300 ویژه‌برنامه هفته عقیدتی سیاسی سپاه در لرستان

قطعی برق با عدالت میان همه مشترکین توزیع خواهد شد

قاچاقچیان کالا در لرستان بیش از 10 میلیارد ریال جریمه شدند

خدمات بهداشت حرفه‌ای به 17 هزار کارگاه در لرستان ارائه شد

اجرای مگاپروژه دامداری سنگین در شهرک‌ گلخانه‌ای شب ماه 1 و 2 بروجرد

بانک سپه در میان شبکه بانکی استان، پیشرو در پرداخت تسهیلات اشتغال به جامعه ایثارگری

تأکید استاندار لرستان بر تأمین فوری ساختمان مناسب برای بنیاد ایران‌شناسی شعبه استان

آغاز پذیرش حوزه علمیه خواهران لرستان از یکم اردیبهشت تا چهارم تیرماه1404

جشنواره مد و لباس زاگرس بستری برای تقویت فرهنگ بومی و ارزش‌های اجتماعی است/ تاکید بر ایجاد صندوق حمایت از صنایع پوشاک

برگزاری جشن‌های مردمی دهه کرامت در لرستان

9 معلم نمونه لرستان به مرحله کشوری راه یافتند

مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان ابقاء شد

تعویض باتری 23 مرکز هاب سایت مخابراتی در استان

همکاری صنایع لرستان با طرح مدیریت مصرف آغاز شد

هشت پاسگاه حفاظتی منابع طبیعی لرستان در آستانه راه‌اندازی

ضرورت بکارگیری ظرفیت مهندسین در توسعه استانی

ارتقای سرویس ADSL به VDSL مشترکین منطقه فاز پنجم فرهنگیان شهرستان ازنا

تبیین سیاست‌ها و اولویت‌های کلان آموزش و پرورش استان

درخشش بانوی فرهنگی لرستانی در جشنواره سراسری "تدریس ماهرانه" جمعیت هلال احمر

پرداخت سه هزار و 800 میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان لرستان

مجوز ماده 23 سد "ماربره" دورود صادر شد

تولد گوساله گوزن زرد ایرانی در سایت کشت و صنعت

درخشش هنرمندان لرستانی حاصل اتحاد بین هنرمندان و هم‌افزایی سازمان‌های فرهنگی استان است

هنرمندان واقعیت‌های دفاع مقدس را به تصویر بکشند

لزوم توجه بیشتر به هنرمندان لرستان

فاش راز کلاهبرداری 7 میلیاردی با وصیت‌نامه صوری در بروجرد

نظام ارجاع و پزشک خانواده مسیر عدالت سلامت را هموار می کند

رئیس‌جمهور از مدل راهبردی توسعه لرستان تمجید کرد

جویندگان اشیای عتیقه در ازنا دستگیر شدند

اولین بازارچه میوه و تره‌بار خرم‌آباد راه‌اندازی شد

انتقال خون لرستان دو رتبه نخست کشوری را کسب کرد/بانوان لرستانی پرچمدار اهدای خون کشور

گامی بلند در حمایت از بیماران سرطانی / حمایت موسسه امدادگران عاشورا از 800 بیمار سرطانی در لرستان

دستگاه‌های اجرایی لرستان حق واگذاری آگهی دولتی به افراد ذی‌نفع را ندارند / آموزش، شفاف‌سازی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، سه اولویت مهم خانه مطبوعات لرستان باشد

تأکید مسئول بسیج رسانه لرستان بر هم‌افزایی و برنامه‌محوری خانه مطبوعات

همایش روز ملی آرد و نان در لرستان با تجلیل از نانوایان و گندمکاران برتر +تصاویر

ضرورت ترویج مصرف نان کامل و کاهش ضایعات گندم

پرداخت کامل مطالبات کشاورزان لرستانی

مدرسه مجازی استان تا مهرماه راه‌اندازی می‌شود

کشف 50 ماینر غیرمجاز در لرستان

ایجاد زنجیره مهارت‌آموزی با هدف توسعه اشتغال در بین جوانان و مهارت افزایی کارگران در لرستان

کشف و ضبط 45 هزار لیتر سوخت یارانه‌ای در استان لرستان