اجرای طرح سنجش میزان رضایتمندی ذینفعان از خدمات شرکت گاز لرستان
سه شنبه 1 تير 1400 - 14:15:50
به گزارش دیار مفرغ، مهندس گودرزی با اعلام این خبر افزود: سنجش رضایت ذینفعان با ترکیب روشهای کمی و کیفی تحلیلی بر اساس دستور العمل ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران و با توجه به پیاده سازی استانداردهای ایزو 10004 ( استاندارد مدیریت رضایتمندی مشتریان ) و ایزو 10002 ( استاندارد مدیریت شکایات ) در این شرکت هر ساله با توجه به خواسته ها و انتظارات ذینفعان در بخش های مجزا شامل: مشترکین عمده، مشترکین جزء، متقاضیان و مراجعین، همسایگان تأسیسات، نمایندگان جامعه، ذی نفعان اصلی، تأمین کنندگان کالا، پیمانکاران اجرایی، پیمانکاران خدماتی و همچنین کارکنان رسمی و غیر رسمی ، انجام می شود .
 
گودرزی ادامه داد: شرکت گاز استان لرستان در کنار تأمین گاز ایمن و پایدار و گازرسانی به اقصی نقاط استان، افزایش سطح کیفی عملکرد و به تبع آن افزایش رضایتمندی ذینفعان را سرلوحه کار خود قرار داده و در همین راستا طرح مذکور در سطح استان اجرا شد که امیدواریم با نقد و بررسی نتایج و شناخت نقاط ضعف و قوت و به دنبال آن تعریف و اجرای پروژه های بهبود بتوانیم رضایت حداکثری ذینفعان را بدست آورده و شرکت را در جهت تعالی و پیشرف هر چه بیشتر سوق دهیم .
مهندس گودرزی در پایان ضمن تشکر از زحمات پرسشگران از همکاری و تعامل بالای مشترکین و ذینفعان برای اجرای مطلوب این طرح قدردانی نمود .

http://diarmafrag.ir/fa/News/6028/اجرای-طرح-سنجش-میزان-رضایتمندی-ذینفعان-از-خدمات-شرکت-گاز-لرستان
بستن   چاپ