ابراز رضایت مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد منابع آب ایران از میز خدمت شرکت آب منطقه ای لرستان
جمعه 16 آذر 1397 - 19:39:02

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای لرستان ، مهدی دانشگر مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت منابع آب ایران به همراه هیئت همراه در جلسه ای که با حضور مدیرعامل ، اعضاء هیئت مدیره ، معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای لرستان  برگزار گردید بیان داشت :در شرکت های آب  منطقه ای از بکارگیری افراد متخصص برای پاسخگویی به ارباب رجوع  استفاده شود .

مهدی دانشگر با ابراز رضایت از طراحی میز خدمت آب منطقه ای لرستان عنوان کرد :هدف از میز خدمت ارائه خدمات به‌هنگام و کارآمد یک سازمان به مشتریان ،افزایش میزان اعتماد آنها وارتقای  بهره وری است .

مدیرکل دفتر بازرسی و  مدیریت عملکرد منابع آب در مورد کمیته صیانت و سلامت اداری ابراز داشت: نقطه مقابل فساد اداری موضوع سلامت اداری است. یعنی نظام اداری با رعایت اصول و مقررات اداری حاکم و با توجه به نظم اداری از قبل طراحی شده، وظایف خود را به خوبی و برای نیل به بهره وری سازمانی اجرا می‌نماید. سلامت اداری یکی از خواستها و آرزوهای دیرینه جوامع مختلف بوده بطوری که نظام اداری یک ابزار توزیع عادلانه خدمت به عموم شهروندان باشد.

مهدی دانشگر همچنین تقویت نگرش و باورهای دینی کارکنان و مدیران ،رعایت اصل شایسته سالاری و گزینش صحیح کارکنان و مدیران ، عدالت در برخورد با کارکنان ، حفظ و شأن همکاران و افراد در شرکت و رعایت کامل حجاب و عفاف و ... ، از راه های ارتقاء سلامت نظام اداری دانست .

در ادامه این جلسه رضا میرزایی مدیرعامل آب منطقه ای لرستان ضمن خوش آمدگویی با ارائه خلاصه ای از عملکرد و اقدامات شرکت اظهار داشت  : شرکت آب منطقه ای لرستان با استفاده ازظرفیت بانوان و اعتماد به جوانان توانمند در سیستم های مدیریتی و تلاش کلیه همکاران موفقیت های چشمگیری کسب نموده  که می توان در این مدت کوتاه به کاهش بدهی های شرکت و پرداخت بیمه و کسورات سالهای گذشته اشاره کرد  و این نشان از عملکرد خوب شرکت در بخش درآمد است .

رضا میرزایی ادامه داد : درآمد شرکت در سال 96 ، 50% نسبت به سال 95 پیشرفت داشته است که با بخشی از این درآمدها ، در  مناسب سازی فضای اداری ، زیرساخت های فناوری و اطلاعات بدون جابجایی از اعتبارات طرح اقدام  شده است .

مدیر عامل اب منطقه ای لرستان  با رو به رشد خواندن عملکرد آب منطقه ای لرستان به دریافت تندیس برنز سال 96 و  تندیس نقره سال 97  در خصوص ماده 6حمایت از حقوق مصرف کننده ومشتری مداری این شرکت در جشنواره شهید رجایی اشاره کرد.


http://diarmafrag.ir/fa/News/158/ابراز-رضایت-مدیر-کل-دفتر-بازرسی-و-مدیریت-عملکرد-منابع-آب-ایران-از-میز-خدمت-شرکت-آب-منطقه-ای-لرستان
بستن   چاپ